söndag 11 april 2010

Uggla

3 kommentarer:

  1. Ååå, vilka fina hängen du gjort!!
    Vart har du hittat de runda, med lite förstoringseffekt?!

    SvaraRadera
  2. Jag måste bara skrika ut till alla som läser denna blogg och njuter av smyckena..... BESTÄLL!!!

    Jag fick mitt smycke på posten igår och det är helt sagolikt. Smeden har lyckats med konststycket att med en skitdålig bild på en nyfödd babys göra ett oförglömligt smycke, och dessutom fått med namnet på ungen, utan att det ser plottrigt ut. Jag är helt lyrisk och tycker att hennes priser är löjligt låga i förhållande till vad man får för pengarna.

    Jag vill verkligen boosta henne och kommer att sälja in henne på min arbetsplats!!

    Lite reklam vännen, men Du är bäst och Du är värd den!!!!

    Agneta with love

    SvaraRadera
  3. vilka fina saker du gör! =)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar